Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

MiroTR

15. 8. 2008 18:26
Moje dnešní zkušenost s poštou.

Jsem doma, čekám nějaké dopisy s doručenkou a balík. Vyhlédnu z okna a co nevidím ? Pošťačka kráčí od nás. Jdu do schránky a ejhle ! Lístek na dopis. Za chvíli slyčím odjíždět auto. Jdu a vyzvednu ze schránky lístek s oznámením balíku. Podotýkám, že jsem byl celou dobu doma, zvonek funguje.  Netvrdím, že je tomu tak všude, ale tohle je u nás celkem běžné.

0 0
možnosti
SW

hph

15. 8. 2008 18:38
Re: Moje dnešní zkušenost s poštou.

máte právo si stěžovat, viděl jste ji a víte, že nezvonila. Nebudu ji obhajovat, že toho měla moc, u nás se zvoní vždycky (vím to, když s nimi jedu, není to falešná reklama). S líným člověkem, kterého jeho práce nezajímá, ale nic nezmůžete. I kdyby dělal doktora.

0 0
možnosti
BB

barara

15. 8. 2008 18:21
Jo pošta

Na poště jsou vtipní. Jednou dali dopis do vlastních rukou, adresovaný mi, sousedovi.

A když jsem měla být v zahraničí a mělo mi přijít vyrozumění a přijetí/nepřijetí na vysokou školu, taky do vlastních rukou - tak ačkoliv jsem na poště prosila a škemrala, tak odmítli, že by ho dali mamce. 

0 0
možnosti
JK

MiroTR

15. 8. 2008 18:28
Re: Jo pošta

Oni by jí ho dát neměli, to je v pořádku. Ale pokud nahlásíte, že jste měsíc na jiné adrese, stejně pak máte plnou schránku doručenek a na nahlášenou adresu nic nepošlou.

0 0
možnosti
AD

kobee11

15. 8. 2008 18:01
Česká pojištovna, s. p.

Nechci napadat všechny zaměstnance pošty, ale na mě jako celek působí příšerně. Chápu, že spousta občanů jsou prostě idioti. Ale ve službách se nadto musí zaměstnanci povznést, třeba na přepážkách by se měla většina zaměstnaců naučit slušnosti (předesílám že v rámci péče o zákazníka dělám a to co předvadí čp, s. p. by podřízení udělali jednou) Takovou aroganci a tupost snad nenajdete ani na úřadech. K doručování mohu říct, že to musí být příšerná práce. Ty kila, lidé popsání výše...ale zas je te to jejich práce, je to práce s lidmi. A navíc drobnůstka, víte o tom, že pošta vůbec neručí za to, kdy vám dopis doručí? takže stěžovat je si zbytečné...a co by pomohlo? privatizace, lepší vedení.

0 0
možnosti
SW

hph

15. 8. 2008 19:17
Re: Česká pojištovna, s. p.

lepší vedení, ano. privatizace by taky mohla znamenat, že pošťák bude prodávat dynamit a na roznos mu nezbude čas (už teď se strhává něco z platu, když neudáte za daný počet měsíců žádné pojištění).

Pošta nemůže rušit za dodání, už kvůli lidskému faktoru. Občas k nám přijdou dopisy, co patří na poštu do města na opačném konci republiky. Někdo udělal chybu, přehlédl se, přehmátl a problém je na světě. pošle se to na správnou poštu a adresáti seřvou svého pošťáka, že dopis čekali (aniž na to má vliv).

0 0
možnosti
AH

alex hart

15. 8. 2008 17:48
Jaké to je, být zákazníkem České pošty... - 1 -

Já všechny ty argumenty o pošťácích od autorky beru. Jen nevím, zda i ona si uvědomuje, jak perfektně pošta někdy slouží.

1) Mýtus 1 - doporučený dopis pro souseda - vůbec bych ho nemusel přijmout. Ale souhlasím a žádám doručovatelku, aby sousedovi vhodila do schránky oznámení. Já po týdnu zjistím, že si ten dopis soused ještě nevyzvedl a zjistím, že žádné oznámení nedostal. Doručuju ty dopisy já nebo pošta?

Mýtus 2) Pošta Vám je povinna doručit dopisy a balíky. Jsem doma celý den. Když jdu vybrat schránku, najdu tam kromě výpisů z banky ještě dvě oznámení o nezastižení adresáta. Zvonek mi normálně funguje, jmenovce v domě nemám, a je to tedy jen lenost poštáka zásilku doručit. A to zejména balíčky.

Mýtus 3) pošta vstřícně doručí doporučené zásilky. Když kdejakou doporučenou zásilku pro souseda pošta vnucuje mě, doufám, že i zásilky pro mě dostanu do bytu. Ve skutečnosti však najdu většinou ve schránce oznámení a když jdu na poštu, tak se musím prokazovat občanským průkazem ...

0 0
možnosti
AH

alex hart

15. 8. 2008 17:50
Jaké to je, být zákazníkem České pošty... - 2 -

... a když to jde na firmu, tak po mě ještě chtějí razítko. Když se náhodou podaří, že se obtěžují jít ke mě do bytu, tak vůbec nikdo nepátrá, kdo jsem a zásilku mi prostě dají do ruky. Kdybych byl někdo jinej, pošta by to vůbec nezjistila.

 

Mýtus 4) Dopis se správně napsanou adresou pošta normálně doručí. U nás v paneláku měli pošťáci takový zvyk dávat "nedoručitelné" zásilky nahoru na schránky. Tak jsem tam docela snadno našel občas svoji zásilku i zásilku pro sousedy. Stačilo by prostě číst jméno na dopise a na schránkách. Jenže to se asi pošťačkám nechtělo. 

A tak by se dalo pokračovat. Ale o to mi nejde. Byl bych jen rád, kdyby si slečna pisatelka uvědomila, že pošta má na hlavě másla poměrně dost a není třeba dělat z lidí blbce. A to i přesto, že někteří lidé nepochybně blbci jsou.

0 0
možnosti
V

voko

15. 8. 2008 17:47
služby pošty = totální katastrofa

Zkušenosti s ústavem nazývajícím se Česká pošta:

1) chci koupit obálku - mám nejblíže poštu, tak si naivně myslím, že obálky mi tento ústav je schopen v rámci nabízených služeb prodat. Na otázku "Máte prosím obálku formátu A4?" odpověď: "Tu já Vám nemohu prodat, to prodává kolegyně, přijde hned." Tak jsem se rozhodl čekat. Po 10min trpělivého čekání (chtěl jsem listiny hned poslat) přišla ona rpacovnice a sdělila mi, že tuto obálku neprodávají a že musím do papírnictví aneb vlez mi do (Y).

2) obdržel jsem otevřenou!!!! obálku do vlastních rukou - když jsem ji odmítl převzít, tak sem se na reklamacích dozvěděl, že odesílatel (právnická kancelář) neumí obálku zalepit, ať si ji převezmu a zkontroloju obsah - však se vlastně nic neděje že? ;-€ lituji, že jsem nepodal trestní oznámení

0 0
možnosti
JB

EAN-CODE

16. 8. 2008 9:25
Re: služby pošty = totální katastrofa

Poliajti by stejně nic nevyšetřili. Někteří výrobci na obálky dávají špatné lepidlo nebo nedostatečnou vrstvu a při strojovém zpracování se občas stane, že se obálka otevře.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

15. 8. 2008 17:23
To mi připomíná...

Halóooo, ano, to jsem já, co si od vás před čtyřmi lety koupil ...., Víte, ne?....

No jistě že si pamatuju. Od té doby jsem neměl jiného zákazníka...asi.

0 0
možnosti
PK

Ccecil

15. 8. 2008 17:28
Re: To mi připomíná...

Ale ještě dovětek. Na poště pracují lidé a asi jako vše je to o lidech. Osobně jsem velmi rozezlený na poštu, když obchodní balík, který je specielně zaplacen, aby byl opravdu dodán do druhého dne hoch s autem doveze a maximálně tak hodí do schránky oznámení o uložení na poště. Že by zazvonil? Hrůza a ještě čekat, až někdo, kdo na ten balík netrpělivě čeká přijde. Proč by se unavoval?  

0 0
možnosti
K

Kassiel

15. 8. 2008 16:44
Ty

vesnice a malé městečka se doručují na začátek trochu blbě... Jak píšete. Všichni se jmenují stejně a za všemi vraty pes:-) a čísla popisné nejdou po sobě, takže naučit se to chvíli trvá, to pak směna končí v šest večer.  Pracovala jsem krátce u pošty a doručovala vesnici na kole. Lidi jsou tam ale skvělí, nikdy žádný problém. Ve městě na sídlišti s pochůzkou o tisíci schránkách je to úplně o něčem jiném:-©.

Ale pošta je jeden velký bordel, po mateřské se tam rozhodně nevrátím a zákazníkům se nedivím, že nejsou spokojení.

0 0
možnosti
SW

hph

15. 8. 2008 16:50
Re: Ty

Souhlas, pošta obecně je šílená. Ale byla jste tam, víte o co jde. Víte, že jde o  "blbě nastavený systém". Víte, že doručovatel/ka nemá moc co ovlivnit a změnit. Někteří lidi "svého" pošťáka v životě neviděli, nikdy s ním nepromluvili, ale stěžovat si půjdou na něho, jako by byl odpovědný za všechno, ne na systém.

0 0
možnosti
JT

Opikoslav

15. 8. 2008 16:03
Hje?

Pěkně napsaný! myslim že lze použít na vícero povolání ;-) R^

0 0
možnosti
RK

Radim Rumun

15. 8. 2008 16:00
Mýtus: Pošta je služba lidem

Já mám s poštou i s pošťáky jen ty nejhorší zkušenosti.

V posledních letech patřím pod Brno 29. Ani jednou s doporučeným dopisem nezazvonili, upozornění na balík se objeví až po několika dnech ležení na poště (nebo taky vůbec), dokonce ztratili jeden dopis do vlastních rukou.

Celou tuhle organizaci bych zakázal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1080x
V dnešním světě pro mnohé blázen - věřící člověk.

Seznam rubrik